پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181958
آمريکا؛ ميزبان تروريست‌هاي "خوب" سوريه!
تاریخ انتشار : 1394/04/04 10:05:52
نمایش : 1066
با وجودي که فهرست "تروريست‌هاي احتمالي" آمريکا اسامي اعضاي ائتلاف مخالفان سوريه و ديگر مخالفان اين کشور را در خود جا داده، برخي ديپلمات‌ها از سفر اعضاي اين ائتلاف به واشنگتن تحت شرايط خاص خبر دادند!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يک منبع در ائتلاف مخالفان سوريه گفت: آمريکا تمام اعضاي ائتلاف مخالفان سوريه و خانواده هاي آنها را به سبب "مشارکت در اقدامات تروريستي" در فهرست افراد ممنوع الورود به خاک خود قرار داده است. 

وي در گفت وگو با پايگاه سعودي "ايلاف" افزود: هنگامي که يکي از اعضاي ائتلاف براي دريافت ويزاي آمريکا در يکي از کشورها اقدام کرد، سفارت آمريکا به وي اعلام کرد که به موجب قانون 212 ايالات متحده وي از ورود به خاک آمريکا منع شده است و مي بايست استثنانامه اي ويژه از وزارت امنيت داخلي آمريکا تهيه کند؛ اين عنوان "منع ورود به سبب تروريسم" و يا "تروريست احتمالي" ناميده مي شود.

 

اما در عين حال برخي از منابع ديپلماسي در گفت وگو با ايلاف تاکيد کردند که برخي اعضاي ائتلاف به رغم قرار گرفتن در فهرست تروريست هاي احتمالي، با دريافت مجوز از وزارت امنيت داخلي آمريکا، به واشنگتن سفر کرده اند.

 

مخالفان سوريه از اين اقدام آمريکا ابراز نگراني کرده و مي گويند که اين بدان معناست که آمريکا اطلاعاتي از تروريستهاي واقعي ندارد و ادعا کرده اند که واشنگتن از مخالفان نظام بشار اسد حمايت نمي کند و  اين تصميم به نفع نظام اسد است.

 

اظهارات مخالفان نظام سوريه در خصوص عدم کمک واشنگتن به مخالفان سوري در حالي عنوان مي شود که آمريکا در کنار عربستان، ترکيه، قطر و رژيم صهيونيستي از حاميان اصل تروريست هاي در حال جنگ در سوريه هستند و طي نزديک به چهار سال و نيم از گذشت بحران سوريه از هيچگونه کمکي به تروريست ها دريغ نکرده اند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html